En jättetrevlig resa. Senaste åren har vi gjort den 2ggr per år och det kommer vi att fortsätta med. En riktigt trevlig weekend.
Bernt och Marta var helt underbara! Alltid glada och med glimten i ögat. Tack för en fin resa :-)
Vi använder våra egna cookies och tredje-part cookies så vi kan visa dig webbsidan och förstå bättre hur du använder den, så vi kan förbättra tjänsterna vi erbjuder.