Extra plus till Reseledare Leif Eriksson som var mycket kunnig och trevlig. Busschauffören Per-Olof som körde lugnt, säkert och var väldigt trevlig. En resa som jag kan rekommendera.
Bra upplägg på resan! Lisbeth, vår reseledare var väl förberedd och trevlig. Extra plus för de smsen vi fick med alla tider varje dag. Med chauffören Jocke kände vi oss trygga och av de duktiga lokalguiderna fick vi fördjupade kunskaper. Maten var god, men First Hotell Stadt i Härnösand var mycket nerslitet.
Vi använder våra egna cookies och tredje-part cookies så vi kan visa dig webbsidan och förstå bättre hur du använder den, så vi kan förbättra tjänsterna vi erbjuder.