Mycket trevligt att resa med Rolf. Bra sammanhållning i hela resesällskapet. Reseledaren kanon, tog verkligen hand om hela gruppen. Det hade inte varit fel med någon ytterligare utflykt. Matoset i matsalen var nästan outhärdligt under middagen.
Trevligt hotellområde med vacker grönska och fina pooler, ingen trängsel, gott om solstolar, bra snackbar, nära till havet. Dock stora nivåskillnader som ej angetts i info. Stor bullrig matsal men skön veranda ute att äta på. Hotellet beläget lite ”off”, hade varit trevligt att ha lite mysiga omgivningar att strosa kring i på kvällen. En resa som gav mig full avkoppling på plats, rofyllt att sitta och läsa och blicka ut över havet alt. poolen. Samt att vandra utefter havet och gå barfota i sanden. Mellanlandning i München gav en tidsmässigt lång resa. Vakna 03.00, avresa 06.00, ankom Hotell Occidental kl. 16 ( svensk tid ), sammantagen restid med incheckning 12 timmar, Tröttsamt !!! Kicki mycket bra som reseledare ! Hon var ”lagom”, varken för mycket eller för lite.
Vi använder våra egna cookies och tredje-part cookies så vi kan visa dig webbsidan och förstå bättre hur du använder den, så vi kan förbättra tjänsterna vi erbjuder.