Hotellet Azul låg fantastiskt vackert med underbar utsikt. Vi som gillar att motionera var det ett smultronställe. Vi åker gärna till Menorca igen men då ska det vara med flyg och inte båt. Vädrets makter rår vi inte på ☀️Vi hade en underbar resa med en fantastisk reseledare och lika fina och kunniga lokala reseledare!
Susanne som reseledare var toppen. Hon löste alla problem som var på resan. Högsta betyg för henne.
Vi använder våra egna cookies och tredje-part cookies så vi kan visa dig webbsidan och förstå bättre hur du använder den, så vi kan förbättra tjänsterna vi erbjuder.