Väldigt trevlig resa! Mycket bra ordnat, Susanne Falck är superduktig och trevlig! Vi kommer absolut igen. Tack, tack!
Hotellet motsvarade våra förväntningar, rent, snyggt, bekvämt och hög standard. Hotellet låg dessutom precis i centrum vilket underlättade för oss när vi gick ut. Anki är den bästa guide vi haft på våra resor med Rolfs buss. Ann-Christine var påläst, kunnig och kunde svara på alla frågor och underhöll oss med intressanta informationer hela vägen i bussen. Bussföraren, Hans, körde sin bekväma buss med bravur, ingen incident så långt ögat kunde nå.
Vi använder våra egna cookies och tredje-part cookies så vi kan visa dig webbsidan och förstå bättre hur du använder den, så vi kan förbättra tjänsterna vi erbjuder.