Bra men lite för lång tid på själva marknaden, hade räckt med runt 2 timmar. Lars var en jättebra chaufför och Josefin en väldigt bra reseledare.
Trevlig resa till Wapnö julmarknad. Duktig reseledare Eva som berättade om olika saker i Halland när vi passerade. Duktig chaufför Gabi som körde så lugnt på småvägarna. Mycket bra upplägg på en endagsresa 🤗
Vi använder våra egna cookies och tredje-part cookies så vi kan visa dig webbsidan och förstå bättre hur du använder den, så vi kan förbättra tjänsterna vi erbjuder.