Mycket trevlig resa. Lars är en superchafför och Ewa är en suverän reseledare. Stort plus för för den guidade turen på operan.
Söndagens guidade visning av Operan gav resan ett extra plus !!!
Vi använder våra egna cookies och tredje-part cookies så vi kan visa dig webbsidan och förstå bättre hur du använder den, så vi kan förbättra tjänsterna vi erbjuder.